З січня по квітень на базі Хмельницького національного університету проходив ІV Всеукраїнський конкурс студентських дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг», у якому взяла участь магістр спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» Маріупольського державного університету Лілія Сердюк.
У рамках конкурсу було представлено 126 магістерських робіт із 34 закладів вищої освіти України.
Лілія виступила з науковою роботою на тему «Формування фірмового стилю та впровадження інструментів брендингу в маркетингову діяльність підприємства». За сприяння наукового керівника професора Юрія Макогона вона простежила значення формування фірмового стилю на підприємстві та розробила практичні рекомендації щодо вдосконалення елементів стилю.
Для розробки та впровадження елементів фірмового стилю необхідно вивчити підприємство, розробити SWOT-аналіз, стратегію, створити бриф. Тільки за цих умов розроблені елементи будуть взаємодіяти між собою як одне ціле, що дасть змогу донести місію, ідеологію і корпоративну культуру підприємства та підвищити рівень конкурентоспроможності,
– Лілія Сердюк.
За підсумками ІV Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт з маркетингу Лілія Сердюк отримала диплом ІІ ступеня.
Вітаємо Лілію та бажаємо подальших звершень!
Читайте також: Студенти-економісти МДУ стали переможцями та призерами конкурсів студентських наукових робіт


|