22-23 листопада на факультеті іноземних мов Маріупольського державного університету проходив науково-методичний семінар у межах постійно діючої «Педагогічної майстерні керівника закладу освіти».
У семінарі взяли участь викладачі кафедри педагогіки та освіти, керівники закладів освіти міста та студенти спеціальності «Менеджмент. Управління навчальним закладом», які презентували результати власних досліджень, здійснених у межах виконання кваліфікаційних робіт.
Експертами виступили директори маріупольських закладів освіти Наталія Топорикова (ЗОШ № 3), Наталія Зьома (ЗОШ № 10), Марина Єжаковська (НВК «гімназія-школа» № 27), Лілія Борисенко (НВК «Ліцей-школа» № 48).
Учасники семінару обговорили актуальні проблеми освітнього менеджменту і професійної підготовки керівників закладів освіти. Предметом дискусії стали питання, пов'язані із формуванням бренду закладу освіти, використанням маркетингових стратегій в управлінні закладом освіти, організаційно-методичних засадами взаємодії педагогів та батьків в умовах Нової української школи.
Маркетингові стратегії ефективні в керуванні навчальним закладам. Одна з них – стратегія наступу, яка визнає «захоплення незайнятих просторів». Вона властива лідерам регіонального ринку освіти або молодим «агресивним» навчальним закладам,
– Наталя Топорикова.
Результат діяльності освітнього закладу складається з цілої низки факторів і продовжується формуватись упродовж тривалого часу, і в цьому процесі інформація для цільових аудиторій про якість освітніх послуг відіграє велику роль, а продумана стратегія використання маркетингових комунікацій для позиціонування закладу освіти робить цей процес ефективнішим і планомірним,
– Марина Єжаковська.
Читайте також: У МДУ пройшов міжкафедральний семінар з питань керівництва кваліфікаційними роботами магістрантів спеціальності «Середня освіта» |