На базі Тернопільського національного економічного університету проходив ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг». Маріупольський державний університет представила студентка IV курсу спеціальності «Менеджмент» Катерина Монастирська.
У рамках конкурсу наукові роботи представили понад 100 студентів із 20 закладів вищої освіти України.
Cпільно з випускницею МДУ Ганною Дзюбою Катерина досліджувала тему «Розвиток продуктової політики в контексті подолання кризових явищ у туристичній сфері (на прикладі ТОВ фірми «Азовінтур»)». Під науковим керівництвом професора кафедри менеджменту Володимира Омельченко вони розглянули сучасну систему формування продуктової політики і розробили напрямки практичного впровадження нового продукту на ринок туристичних послуг України.
Процес розробки будь-якого продукту на туристичному підприємстві слід розпочати з маркетингового дослідження, а саме провести SWOT-аналіз, тобто оперативний діагностичний аналіз стану туристичного підприємства та його середовища. На наступному етапі формування туристичного продукту необхідно провести сегментування споживачів з метою виявлення цільової аудиторії для якої буде формуватися новий маршрут. Наступний крок – вибір напрямку подорожі. Для цього необхідно виявити сучасні найбільш популярні туристичні напрямки, а також їх перспективні зміни.
За підсумками II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» Катерина Монастирська отримала диплом ІІ ступеня. Володимир Омельченко отримав від журі подяку за якісну підготовку учасниць.
Вітаємо Катерину і бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності!
Читайте також: Студентка МДУ Олена Музика посіла призове місце у конкурсі наукових робіт із документознавства
 |