13 листопада на базі Маріупольського державного університету відбувся тренінг «Журналістські розслідування: методи, інструменти, безпека». Захід проходив за участі медіа-тренера, старшого радника з питань медіа Internews Network, члена Ради директорів глобальної мережі журналістів-розслідувачів Global Investigative Journalism Network Олега Хоменка.
Тренінг організований у рамках міжнародного проєкту MediaHub, що реалізується за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.
У заході взяли участь викладачі кафедри соціальних комунікацій, студенти спеціальностей «Журналістика» та представники ЗМІ Маріуполя. Вони ознайомилися зі схемою проведення журналістського розслідування і підбору теми для нього, дізналися про особливості інформаційних джерел, їх безпеку та захист.
Мене завжди цікавила специфіка журналістських розслідувань. Більше того, зараз у світі і, зокрема, в Україні регулярно відбуваються події, які варто було б розслідувати. Тренінг дуже сподобався, в першу чергу тим, що корисна інформація піднесена простою, доступною мовою. Ми розібрали як крок за кроком будувати і розвивати своє розслідування й отримали корисні посилання на інтернет-ресурси,
– магістрантка спеціальності «Журналістика» Наталія Гетьман.
Незабаром у рамках міжнародного проєкту MediaHub пройдуть тренінги від медіа-експерток із Нідерландів і Великої Британії. Нагадаємо, що проєктом передбачене створення цифрової платформи, яка об'єднає найбільшого радіотранслятора Донецької області ПРАТ ТРК «Євростудія» і навчальну телестудію «МДУ-медіа».
Планується розробка майданчика, за допомогою якого молодь Маріуполя, зокрема наші студенти, публікуватиме свої журналістські матеріали. Плюсом платформи буде її мобільність: розміщувати роботи можна буде з будь-яких електронних носіїв. У свою чергу, стейкхолдери зможуть переглядати матеріали й обирати відповідних кандидатів для роботи на своїх підприємствах,
– декан факультету філології та масових комунікацій МДУ,
професор Світлана Безчотнікова.
Читайте також: Студентська рада МДУ провела круглий стіл «Дистанційна освіта очима студента»


 |