Головна » 2019 » Квітень » 16 » Керівники ЗМІ та викладачі МДУ обговорили майбутнє спеціалістів у галузі журналістики, реклами та PR
16:24
Керівники ЗМІ та викладачі МДУ обговорили майбутнє спеціалістів у галузі журналістики, реклами та PR

У Маріупольському державному університеті вчені у галузі журналістики, реклами, зв'язків з громадськістю і керівники ЗМІ обговорили специфіку формування компетентностей майбутніх спеціалістів з урахуванням сучасних умов медіаринку, форми проходження студентами виробничої практики та перспективи співпраці «Університет – ЗМІ». Зустріч відбулася у рамках «Приазовських журналістикознавчих читань», організованих кафедрою соціальних комунікацій МДУ.

На початку заходу присутніх привітала декан факультету філології та масових комунікацій, професор Світлана Безчотнікова. Вона підкреслила важливу роль багаторічної плідної співпраці кафедри та ЗМІ Приазов'я у підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі соціальних комунікацій.


У зустрічі взяли участь головний редактор газети «Приазовский рабочий» Олена Калайтан, начальник служби зі зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації ДП «Маріупольський морський торговий порт» Айна Чагір, головний редактор газети «Новый Азовсталец» Анастасія Божко, директор медіа-групи «НАДО.ua» Владислав Колесніков, секретар міської організації НСЖУ, директор-редактор «Радіо Приазов'я» Віктор Грамматіков, редактор «Авторадіо» Наталія Андреєва. Учасники круглого столу відзначили потребу у PR- та SMM-фахівцях, що враховуватиметься у процесі підготовки майбутніх фахівців.


Корисну інформацію учасники круглого столу отримали під час майстер-класу «Технології маніпулювання у період передвиборної компанії», який провела завідувач кафедри соціальних комунікацій, професор, керуючий партнер Академії української преси Тетяна Іванова. Медіатренер розповіла про особливості передвиборної кампанії, технології маніпулювання на прикладах сучасності, наголосила на якісних методах політичного діалогу з виборцями.


Також у рамках «Приазовських журналістикознавчих читань» майбутні журналісти і рекламісти відвідали авторський тренінг Тетяни Іванової «Дерзай знати: основи медіаграмотності». Виконуючи цікаві творчі завдання, студенти вчилися працювати з джерелами інформації і вилучати інформацію з потоку «білого шуму». По завершенні тренінгу учасники отримали сертифікати.


Читайте також: У МДУ обговорили проблеми протидії кіберзагрозам та інформаційній агресії

Переглядів: 1121 | Додав: Press2