3 жовтня у прес-клубі кафедри соціальних комунікацій Маріупольського державного університету відбулася лекція «Як знайти цільову аудиторію для стартапу».
Знаннями та досвідом зі студентами спеціальностей «Журналістика» і «Журналістика. Реклама та зв’язки з громадськістю» поділився американський бізнесмен, генеральний директор двох успішних компаній «Vesedia» та «iHub MD» Руслан Шалаєв.
Захід відкрила декан факультету філології та масових комунікацій, професор Світлана Безчотнікова, представила гостя. Руслан Шалаєв є випускником Бінгемтонського університету (США) і постійно розвиває свої навички ведення бізнесу – нещодавно він пройшов відповідний курс від Гарвардського університету.
Під час зустрічі зі студентами МДУ спікер розповів, як розробити власний бізнес-проєкт, і поділився досвідом ведення бізнесу, в якому працює більше 15 років.
При створенні стартапів конкуренція не є головним критерієм, адже 60% проєктів приречені на поразку. Проблема стартапів у тому, що вони вирішують проблеми, які не мають більшість людей,
– Руслан Шалаєв.
Протягом заходу майбутні журналісти, рекламісти і піарники активно ставили питання гостю, цікавилися трендами у сфері бізнес-проєктів, соціальних медіа та маркетингу.
Читайте також: Студенти-журналісти МДУ відвідали тренінг радіоведучої «Radio Rock» Соні Сотник
|