За результатами участі у конкурсі грантових проєктів, Маріупольський державний університет отримає фінансування на реалізацію власних проєктів. Вони допоможуть вишу надавати якісні освітні послуги в умовах переміщення до Києва, сформувати і популяризувати новий бренд, створити можливості для ефективної комунікації з громадою.
Конкурс проходив у рамках проєкту «Зміцнення переміщених українських університетів задля сталого розвитку», що реалізується Програмою імені Фулбрайта в Україні за фінансової підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні.
Завдяки гранту Маріупольський університет зможе реалізувати одразу три проєкти: «CRM-платформа для ефективної вступної кампанії», «Брендбук МДУ та розробка інтер'єру кампусу», «Створення відділу управління проєктами з відновлення та підтримки».
Впровадження CRM-платформи допоможе модернізувати наявні та відкривати нові освітні програми відповідно до потреб ринку праці, а також вдосконалити проведення профорієнтаційної роботи. Брендбук сприятиме правильному позиціонуванню Маріупольського університету та відкриє можливості для створення ефективної комунікації з громадою. Створення офісу проєктного менеджменту дозволить залучити необхідне фінансування для реалізації стратегії МДУ, покращити якість проєктної заявки вчасно та в межах запланованого бюджету.
Маріупольський державний університет активно бере участь у проєктах Програми імені Фулбрайта в Україні. Завдяки цьому МДУ зміг створити ефективний стратегічний план розвитку, який максимально відповідає власним потребам і потребам всіх цільових аудиторій.
Читайте також: МДУ обговорив співпрацю з університетом Великої Британії |