У Маріупольському державному університеті відбулося обговорення проблем початкового етапу реформування загальної середньої освіти в Україні та стану професійної підготовки педагогічних кадрів для Нової української школи.
11 квітня на факультеті іноземних мов МДУ відбулася І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Нова українська школа в умовах викликів сучасності». Ініціатором проведення конференції виступила кафедра педагогіки та освіти.
У науковому форумі взяли участь викладачі, аспіранти і студенти 13 вітчизняних університетів, керівники загальноосвітніх шкіл Маріуполя та педагоги-практики, які реалізують у своїй діяльності завдання Нової української школи.
Конференція викликала інтерес й у зарубіжних партнерів МДУ. До дискусії долучилися викладачі Фракійського університету імені Демокріта (Греція), а також студент цього університету Іоанніс Маріос Ціріміангос, який навчається у МДУ за програмою мобільності Еразмус+.
На відкритті конференції учасників привітала проректор з науково-педагогічної роботи МДУ Ірина Петрова і декан факультету іноземних мов Олена Павленко. На пленарному засіданні виступили завідувач кафедри педагогіки та освіти Леніна Задорожна-Княгницька, головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації Олена Міщенко, директор НВК «гімназія-школа» № 27 Марина Єжаковська, директор загальноосвітньої школи №20 Валентина Волкова і випускник МДУ, директор загальноосвітньої школи № 26 Микола Чайкін.
Учасники конференції пропонували різні підходи до реалізації принципів Нової української школи і вдосконалення освітнього процесу у закладах середньої освіти. Велику увагу педагоги приділили питанням організації інклюзивної та профільної освіти та новому змісту початкової освіти.
Микола Чайкін, який є наймолодшим директором в Україні, акцентував увагу на моделі Освіта 3.0, яка використовується у сучасній практиці управління закладом освіти.
Освітя концепція 3.0 заснована на розумінні персоналізованої, самовизначеної освіти. Ця модель передбачає створення власних освітніх спільнот у соціальних мережах, які заповнюються освітнім контентом від усіх членів спільноти. Таким чином, учні самостійно визначають, що вони хочуть вивчати та за допомогою яких засобів отримувати і демонструвати нові знання. Це можуть бути фото-есе, відеоролики, підкасти, блоги та інші форми»,
– Микола Чайкін.
Підбиваючи підсумки, учасники конференції підкреслили важливість співпраці науковців університетів та вчителів-практиків для успішного впровадження в освітню практику Концепції Нової української школи.
Збірник матеріалів конференції
Читайте також: Під час практики студенти МДУ знайомилися з ігровими методами роботи у Новій українській школі
|