Головна » 2012 » Листопад » 23 » Студенти МДУ відвідали провідні фестивалі реклами
11:28
Студенти МДУ відвідали провідні фестивалі реклами
20 листопада на філологічному факультеті МДУ пройшла презентація міжнародних рекламних фестивалів. Захід був ініційований студентами спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», які приймали участь у провідних в Україні професійних виставках, майстер-класах, фестивалях.

Майбутні рекламісти та піарники поділилися досвідом зі студентами спеціальності «Журналістика» та «Реклама та зв`язки з громадськістю» 1-4 курсів.

Юлія Лебедянська підготувала доповідь з «Шістнадцятої міжнародної виставки реклами, маркетингу, мас-медіа REX 2012», що відбувалася з 25 по 28 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза». В рамках виставки відбулася велика програма заходів студентка відвідувала різноманітні конференції, бізнес-форуми, майстер-класи, семінари та презентації від компаній-учасників виставок. Юлія підготувала доповідь, де врахувала поради з майстер-класів,як створити точне ключове повідомлення, трансформувати його в яскравий креатив, і пояснити, як воно впливає на результати рекламної кампанії.

Студенти-рекламісти 2 – 5 курсів Тетяна Ніколаєнко, Катерина Чапчахчи, Євген Казимиров, Сергій Тищенко, Антон Сургуч, Юлія Лебедянська, Крістіна Дмитрієва відвідали всесвітньо відоме кіношоу "Ніч пожирачів реклами" (Ніч Рекламожерів) 8 листопада в Донецьку.

Під час презентації майбутні фахівці продемонстрували найкращі відеоролики світу студентській та викладацькій аудиторії. Зокрема був представлений відеоспектакль, до якого увійшли кращі американські, британські, японські та румунські ролики. Фанатам "Зоряних воєн" сподобалась добірка реклами за участю їх улюблених героїв, а любителі ретро із задоволенням повернулися в безтурботні 1960-ті.

Студентка 2 курсу Крістіна Дмитрієва приймала участь в Українському студентському фестивалі реклами, що пройходив 15 листопада 2012 в київському Палаці Дітей та Молоді. Вона поділилася досвідом майстер-класів «Кейси-переможці конкурсу PR-проектів Pravda awards 2012», «Анімація в рекламі», «Креатив в рекламі», «Секрети бренд-адвокації», «Маніпуляція в політичній рекламі» тощо.

Після презентації найкращі зразки та тенденції реклами обговорювалися між студентами та викладачами.
Переглядів: 1293 | Додав: Прес-центр