Головна » 2019 » Листопад » 4 » Студентка спеціальності «Журналістика» Тамара Жихарева поділилася досвідом просування стартапу в соцмережах
15:24
Студентка спеціальності «Журналістика» Тамара Жихарева поділилася досвідом просування стартапу в соцмережах

4 листопада у прес-клубі кафедри соціальних комунікацій Маріупольського державного університету студенти старших курсів спеціальності «Журналістика» провели засідання на тему «Роль соціальних мереж та месенджерів у сучасному інформаційному просторі».

На засіданні з доповіддю виступила магістрантка Тамара Жихарева, яка розповіла, як розробити стікери для месенджеру та QR-коди з метою миттєвого поширення інформації про ресурси. Присутні дізналися, як можна зробити стікери-меми у програмі Adobe Photoshop та стікери-ілюстрації – в Adobe Illustrator.


Також Тамара поділилася досвідом створення і просування власного стартапу в галузі авторського дизайну. 

 

При створенні стартапу потрібно чітко відповісти на питання «навіщо» і «для кого» я це роблю. Відповідь на питання «навіщо» – ваша мотивація, «для кого» – запорука успіху бренду. Від знань цільової аудиторії залежить не тільки зовнішній вигляд продукту, але і шляхи його просування. Наприклад, я зараз займаюся створенням масок для Instagram – новий тренд у світі SMM,


– Тамара Жихарева. 

 

Читайте такожКафедра соціальних комунікацій МДУ взяла участь у проведенні міського турніру юних журналістів

Переглядів: 1016 | Додав: Press